zaterdag 13 april 2013

3 in 1 review Chanel, Essie en MAC

Het is eindelijk lente en dan komen veel merken met nieuwe producten, iedere keer mooier en beter en in leuke nieuwe kleurtjes. Dus besloot ik er een paar te reviewen. Vandaag review ik sublime de Chanel mascara, 2 nieuwe Essie lakjes en de MAC penultimate eyeliner. Okey, de eyeliner en mascara zijn niet 'brand new' maar ik wil jullie graag aan ze voorstellen.

Sublime de Chanel 
De verpakking van Sublime de Chanel straalt luxe uit, dat vind ik echt heel mooi in mijn stash/bakje. Het borsteltje separeert mijn wimpers echt goed en je krijgt met deze mascara niet snel klontjes. Ik ben natuurlijk  voor de kleur zwart gegaan want ik vind gekleurde mascara niet zò. De mascara geeft je wimpers ook veel volume, ik vind dit een hele goede aankoop. Maar er zit ook een nadeel aan, de prijs. Sublime de Chanel kost normaal € 30 .. ik had hem nu bij Aphrodite met 25% korting voor € 22,50. Ik ben er niet zeker van dat die actie nog steeds loopt, maar als dat wel zo is zou ik er snel bij zijn. Chanel mascara is te koop bij Ici Paris ( XL ) , Aphrodite, Douglas en de Bijenkorf.


Essie in 'Lilacism' en 'Cute as a button'
Essie heeft voor de lente weer super leuke nieuwe pastel kleurtjes. Ik ben echt fan van Essie lakjes, het is echt waar voor je geld. Het is echte salonlak. Ik vind deze kleuren echt schattig, 'Cute as a button' is mijn favoriet. Wanneer ik mijn nagels lak pak ik veel eerder een Essie lakje dan bijvoorbeeld een Essence of Catrice lakje, want daar ben je veel eerder mee klaar en het lakt echt veel fijner. De normale Essie lakjes zijn  € 9,99. Essie lakjes zijn te koop bij Etos


MAC penultimate eyeliner
Ik had over deze eyeliner een hoop goede verhalen gehoord en reviews gelezen, waardoor ik hem ook besloot te kopen. De verpakking is niet heel speciaal maar heeft wel een luxe uitstraling net als de Chanel mascara. Het is een heel dunne filt tip eyeliner, hij heeft wat weg van een stiftje. Ik moet hierbij wel zeggen dat als je hem een paar weken gebruikt hebt hij op lijkt te gaan, maar dan moet je de filt tip op je hand ombuigen en dan zie je dat hij zwarter word. De verkoopster zei dat dit was omdat hij anders noujuist eerder  uitdroogt. Al met al vind ik dit een fine eyeliner waar je een mooie wing mee kan maken. De eyeliner is niet héél budget maar ook niet heel duur. Hij was € 20 en je kan hem kopen bij de Bijenkorf, MAC ( pro) store's en bij sommige filialen van Douglas. 

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes van Essie! Ik heb zelf een fluidline van MAC, die vind ik echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauuww die essie lakjes zien er echt heel mooi uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen